Thursday, June 23, 2011

Aku dan Dia (18-i)


Aulia mengetuk pintu bilik sambil memberi salam.Ada suara yang menjawab dari dalam.

“Aulia! Cepat-cepat aku nak bagi hang dengar benda ni.”

Aulia menoleh ke arah katil Wawa.Dia sudah tidur.Awalnya,baru pukul 9.30  malam.

Tangan Aulia terus ditarik.Dia menarik muka hairan.Ni apa kena pulak dah ni?

“Ni ranking-ranking lagu friendship yang aku suka.Hang dengaq ek? Aku bagi yang top 3 ja.”

Ai Diana..Pelat pelik ja bahasa.

Earphone sudah melekat di telinga sebelah kanan.Yang sebelah kiri punya Diana pakai.

“Ni tempat ketiga.”


“When you’re down and troubled
And you need some love and care”

Aulia terkedu.Lagu ni..Aku kenal.

“And nothing..nothing is going right
Just closed your eyes and think of  me”

Diana turut menyanyi kecil mengikut rentak lagu.

“And soon I will be there
To brighten even your darkest night”

Diana..

“You just call out my name
And you know wherever I am”

You’re really..

“I’ll come running to see you again
Winter,spring, summer or fall”

Something..

“All you have to do is call on me
And I’ll be there
You’ve got a friend”

No comments:

Post a Comment