Saturday, May 28, 2011

Aku dan Dia (7-i)

7

5 April 20**

Bulan depan birthday Fatehah.Hmm.Speechless.Don’t know what to do.

“Aulia! Roti telur dah sampai!”

Diana dah terjerit sambil menepuk tangan.Akula budak ni..Suka buat aksi berlebihan.Macamla baru first time nak makan roti tu.

“Aulia,kau tau tak?”

“Tak tau.”

“Ishh..Biarla aku cakap dulu.”

“Baik..Apa hang nak bagi tau?”

“Ni first time aku makan roti telur.Dulu aku tak pandai makan sangat segala benda yang ada dekat kedai 
ni.Huhu.”

“Oh..”

Patutla..Aulia menyambung dalam hati.

“Tapi..Aku suka makan kek coklat mama aku buat.”

“Aku pun suka.”

“Kadang-kadang aku letak milo atas kek tu.Sedap siot.”

Aulia terdiam.Ceh..Ada ja nak bagi aku teringat Fatehah balik.Hmm.

“Aulia..Ceritalah lagi.”

“Ada aku cerita apa-apa ka? Hang yang pot pet macam Kakak Tua.”

“Hihi.Apala.Kakak Tua tak pot pet la..”

“Banyak rahsia ek.Favourites pun tak boleh share.Kedekut.”

“Kalau aku cerita,so?”

“So? Ok.Kalau kau cerita,lepas tu kita suka benda yang sama.Then it must be heaven!”

“Heaven..lah..sangat..”

“Ok.Macam hiperbola sangat.It must be sweet!”

“Sweet?..3 saat sweet? Not worth it.”

“Apa hal pulak?”

“Long story.And aku malas nak make it short.So aku malas nak buka cerita.”

“Em,what if you derive it in a formula?”

No comments:

Post a Comment