Saturday, August 27, 2011

..:: Jemputlah aku ke sini ::..








tak ada apa benda nak tulis or eja dah..

hati sangat-sangat teringin utk menjelajahi dunia.
(moga hati aku terpelihara dr terhanyut dgn nikmat duniawi yg hanya smentara)

melihat + memuji ciptaanNya- itulah keutamaanku~
Bermusafir is totally berbeza dgn Melancong~
[my opinion]

Ya Allah,
Jemputlah aku ke sana..Walau sekali dalam seumur hidup cuma..
Bantulah aku dalam memenuhi rukun Islam yg ke5~

Aku: Bilala nak pi sana tgk dgn mata kepala seniri? (masa tgk crita psal ngara China)
Abah: Tak payah pi China.Ustaz cakap pi Mekah nu lagi baguih..
Aku: Orang nak pi semua tempat.Tapi Mekah on the top of list..

Balik M'sia naek nih..(mak tam cakap)

sory pic a bit kecik sbb penulis xsuka sgt bnda bsaq2..(even suka + teruja ngn bnda terbang2)

No comments:

Post a Comment