Monday, August 15, 2011

Aku dan Dia [press conf.]

Assalamualaikum wbt.

Hasrat di hati ; ingin CLEAN & CLEAR kan apa yg patut~



  AnD
Aku itu Aulia,Aku itu Diana
Dia itu Aulia,Dia itu Diana
Atau
mungkin juga
Aku itu Aulia atau Diana dan Dia itu Dia.

[mana2 n apa2 jalah. asalkan tajuk dia AnD, Aku dan Dia]


AnD adalah masterpiece saya [the owner of this shell] dan saya berhak tulis n post apa yg saya nak post.

=)

Ayat kenyataan yg perlu difahami oleh orang ramai.[in case kalau ada yg terbaca]

Dialek yg diguna ; Area utara mostly.Melaka tu ja yg jauh sikit.

Watak ; yang paling utama :: Aulia :: Diana ::

Latar belakang ; paling banyak di kolej KSMS. [umum maklum xpernah wujud pun kolej 
                          sedemikian di negeri Kedah]

Taraf akademik ; Sama jenis dgn IB  [International Baccalaureate].Alaa pretend ja memang
                          kursus tue yg ada di KSMS..


Tahap kelogikan ; hampir tak logik? Ehem2 suka cita dimaklumkan mmg terdapat unsur2
                           khayalan alias fantasi dlm cerita ini. Perlu ditekankan jugak,ni bukan cerita
                            dongeng.


Walau bahasa,tatabahasa,language,grammar,plot,klimaks, dan semua2 lagi yg bersimpang siur dan caca merba, TETAPI..tetapi ketahuilah bahawasanya, saya menulis hanya untuk kebaikan [kpd diri n sesapa yg terbaca diluar sana] ini selaras dengan kata-kata Sayidina Ali:

*"Aku sangat berhati-hati dengan dunia kerana haramnya diazab,
halalnya dihisab."


semoga semua yg tertulis di ruangan ini mencapai status halal..

semoga mesej yang tersembunyi selamat disampaikan walaupun jalannnya penuh ranjau.

may all of us be bless by Allah always~

Ramadan kareem~

*Sumber ; kata2 yg diculik dr SOLUSI_27




No comments:

Post a Comment