Monday, June 27, 2016

..:: Luahanku ::..





Lagu memang boleh jadi drug yang berkesan untuk aku
*bajet jiwa seni
And taste aku selalunya kind of ntahla high ka low picky tak picky 
Tapi memang certain lagu jala yang memang aku fancy to moon and back
And selalunya depa evergreen untuk aku
Sebab lagu yang best memang worth it untuk dilayan forever 
*bajet setia
Hmm tapi tula aku pun still taktau bila Quran boleh jadi drug untuk aku jugak
Sebab ustazah sekolah Aishah kata 'hiburan' untuk orang beriman adalah Al Quran
Hmm..

Anyway tq Ustaz Adnin yang nampak garang Ya Robbi cuak aku
tapi berjaya compose lirik yang best and sangat on point dengan diri aku
Kudos to The Faith yang rocking with Luahanku + cover by 1D's Night Changes
You guys slay it to the max!




Allah Tuhanku, aku ingin luahkan 
Segala apa yang aku rasa
Setiap kali aku jauhi-Mu

Rasa sedih menghantui diriku
Hidupku bagai tiada arah tuju
Hatiku rasa pedih ku tak berdaya

[Korus]
Ku ingin hidup bahagia
Ku ingin bebas dari dosa
Kerna hatiku terseksa
Jauh dari-Mu
Allah

Namun apa yang kutakuti
Dosa lalu menghantui
Ku tah mahu jatuh kembali
Aku tak tahan lagi
Ampuni aku
Ya Allah

Allahh Tuhanku aku ingin luahkan
Segala yang terbuku di hati
Setiap kali aku mendekati-Mu

Rasa tenang menyelubungi diri
Bahagia tak mampu 'tuk ungkapi
Ku ingin selamanya mendekati-Mu

[Ulang korus]

Allah Tuhanku aku sering menipu
Ku kata ku cintai diri-Mu
Tetapi aku masih lagi lukai-Mu

[Ulang korus]

Ku cintai-Mu Allah
Ku rinduimu Allah
Ku mahu kembali
Pada-Mu





No comments:

Post a Comment