Thursday, June 2, 2016

..:: Expectation ::..



Roommate kamek si Wawa balik cerita 

"Mimie tau tak, tadi Wawa jumpa Hadi dengan Nabilah. Then sembang-sembang Hadi taula Mimie roommate Wawa. Lepas tu dia duk cakap Mimie tu tinggi giler kan? Kenapa Mimie tak bawa Wawa pi usrah eh? Mimie tu mesti selalu jadi imamah."

Aku dengan Wawa apa lagi memang burst gelak secara berjemaahla
Hadi tu tunang Nabilah by the way.
Dia memang senget pun.
Aku selalu tumpang lab depa buat labwork.
Nabilah tu innocent gila senyap sopan santun ja.
Hadi tu hmm. Macam tu la.

Before this masa first depa nampak aku Hadi tanya depa

"Yang pakai telekung tu nama apa?"

Ngengg

Time Diyanah cerita tu, memang terburst gelak sakan jugaklah.
Suspicious aku, pakai instant telekung ni lagi tabarruj ka cemana.

Well, aku jarang dengaq apa orang luaq pikiaq pasai aku since aku memang jenih hidup bahagia dengan orang yang dah or agak lama aku kenai ja.
I mean, geng lab aku depa tau la cemana punya tingtong aku.
Pi lab lain takkan aku nak redah tingtong jugak.
Setakat senyum sedekah and behave like a wise Homo sapiens tu jala.
So actually Hadi & Nabilah, saya taklah selalu sangat jadi imamah. 
Hmm




No comments:

Post a Comment