Wednesday, June 1, 2016

..:: Depa ::..



First of all, to Siti Aishah Mhd Marzuki & Fatin Syaza Shariff Khan,
please don't get jealous.
*Just in case kome terjangkit dengan perangai buruk gue

Second of all, this post will be another silly + cheezy post after all.
Mohon blahh sebelum muntah hijau.








Aku emo senja tadi tak tau sebab apa. 
Sebab lambat tutup tingkap maybe.
Satu hari jugakla aku amik untuk digest ni feeling apa.
*Ya loading teruk
After scrolling twitter seniri baru perasan.
So actually ni feeling missing.
Tetiba feeling lonely sebab kena tinggai.
Padahal ada ja lagi hamba Allah dalam lab tu.
Tapi they are otp yang Allah hantaq special untuk accompany aku
throughout this journey.

Aku rasa aku jarang mensyukuri nikmat yang satu ni.
Jarang yang amat kot aku toleh sebelah tak da orang.
And yes, depa antara yang terpaksa layan setiap royanan aku.
Kuantiti yang depa tanggung jugak lagi berat dari orang lain dalam lab tu.
Sebab aku rasa aku boleh percayakan depa.
Plus aku menumpang kasih sekali.
Aku insan yang kekurangan kasih sayang best friend kot kena paham.

So, this post is dedicated to you guys.
Thank you for being there with me.
Redah hutan, panjat bukit, main ayaq sungai, redah mangrove and tak dilupakan redah QB. Kahh

Postgrad life memang lonely.
Tapi dengan adanya hampa and insan2 yg lain (syud dekat lab sebelah!),
alhamduLillah I'm fine.

May Allah bless this friendship in this world and here after. Aameen~




*otp : one true pair

No comments:

Post a Comment