Thursday, June 9, 2016

..:: Du'a ::..




"Awat yang admire Ked sangat-sangat?"
"Sebab dia cool. Dia skater. Tapi takdanya nak couple sana sini. Dia hormat perempuan. Relationship bagi dia end with marriage. Bukan tukaq awek sana sini."
"Ok. Tapi bukan dia ngayat heroin jugak ka before ajak kawen?"
"Sebab tu zaman dia baru nak on the way jadi muslim yang betul-betul muslim. Plus, dia memang betul-betul serious dengan Nawal. So it's forgiven for me."
"So since dah admire Ked yang cool sangat tu, buatla cool macam Ked tu kalau betul-betul serious."
"Tak semudah tu.. To conclude everything, since aku tau hukum, aku takut Tuhan. Bukan sebab ego bukan sebab malu or everything. Aku takut things get worse. Aku nak elak hati aku sakit, remember?"








May Allah grant every sick persons with complete syifa, expiate their sins for every moment of suffering and grant them a quick recovery.
 Aameen~









No comments:

Post a Comment