Wednesday, October 5, 2016

..:: My lovely best friend ::..


Assalamualaikum & hi~

Haha cheezy gila kan tajuk?
Well.. one of the reason aku akan tuleh pasai dia is 
because aku tengah sedih..
So that aku boleh 'shift' the blame to her
Hahaha *gelak keji*
No lah.. dia tak buat aku sedih pun
Another woman did it
And she has been doing it since few years back till now...?
ding dong dang~~

Since aku sedih so aku nak tuleh pasai cerita sedih
antara aku dan dia (best friend aku)
Sebenaqnya, best friend aku tu ada best friend yang lain
That's a norm, right?
Memangla..
Tapi bukan sorang kot..
Afeefa, Akmar, Asida, Alaiyyah, Akmal Izzati
and ntah ada lagi ka dak yang aku tak tau
So ranking aku entah di mana

Kalau ikut ranking dalam istana kerajaan Goryeo or Joseon,
Queen Consort tu memang bukan tempat aku sangat la
Concubine or Court Lady tu pun tak sure jugak
Paling lekeh pun aku Water Lady la
Tukang cuci kain istana
Yang berada nun jauh dari istana
Tapi tetap memberi khidmat kepada yang tercinta
Hahaha

Okey aku merepek
Nway.. Thanks sebab call lama-lama
Untuk tadah telinga dengaq aku cerita segala mehnah dan tribulasi
To tell how she makes me cry again

Yeah I know this is the test for me
Allah uji tanda sayang
Allah nak ajaq aku, bergantung hanya pada Dia
Jangan percaya dengan kata-kata dan janji manusia
Sifat hati itu berbolak-balik
So the uncertainty is real

Kalau tak kerana jalan ni aku pilih keranaNya...dah lama aku menyerah..

Semoga Allah kuatkan hati aku untuk hadapi ujian dan cabaran melalui makhlukNya..
Aameenn..





No comments:

Post a Comment