Sunday, August 7, 2016

..:: Silly Mimie ::..



Mimie adalah seketul manusia yang jarang buat silly mistakes
But when she did, she did in a bunch
So 2 3 hari lepas adalah masa Allah bagi aku buat silly mistakes tu
People will never understand how ridiculous the mistakes can be
Seriously..

Dah jadi camtu surely la aku meroyan sebentar
And time tu, hanya Allah and orang-orang 
yang mengingatkan aku kepada Allah ja yang boleh tolong
untuk pudarkan rasa loser tu

Kesian kat parents aku
Lepas satu, satu aku minta depa doakan
Kesian dekat those people around me
Kesian dekat Aishah & Syaza yang kena tadah telinga

"Aku dah tak tahu nak cakap macam mana dah. 
Aku doakan yang terbaik untuk ko." 

- Aishah

Thanks Aishah, apart from my parents, you are the only one
who is always there for me for so many years
be with me
no matter how silly I am


One of the biggest thing yang Allah tunjuk kat aku is
betapa Allah sayang & kasih dekat aku
Aku punya terjelopok tersembam ke bumi 
and refuse untuk angkat muka
malu punya pasal

Tapi ada bisikan yang cakap
"It's okay.. Lift up your face.. Things gonna be fine. I'll fix everything for you.."
Seriously.. syahdu ya Rabbi time tu
AlhamduLillah for this faith
AlhamduLillah Allah makbulkan doa semua yang berdoa



I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to You
And so I have to say before I go
That I just want You to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is You..








No comments:

Post a Comment