Sunday, August 14, 2016

..:: She is MIA ::..



We used to plan to meet up everytime aku cakap aku maybe akan attend conference, seminar or workshop area KL or Selangor. Unfortunately tak pernah menjadi since aku end up tak jadi join the programme. And this time, insyaAllah aku confirm join seminar and workshop. And she got really excited plan dengan another matrik's click, Zatty untuk mai dekat aku. So dah tengok schedule semua and confirm insyaAllah we will meet up again after 2 years.

Tapi..


I didn't hear anything from her since Jumaat malam. Whatsapp bluetick or double tick tapi tak berbalas tu benda biasa tapi ni memang tak delivered langsung. Same goes to message. And few times calls masuk voicemail.

Aku pun berdrama la dekat Zatty Miela and Aidda. Hp dia problem? Sejak bila?? I don't really like this feeling. Aku rasa macam bakal ditinggalkan lagi..

Untuk orang yang sepuluh tahun sekali online Fb, takdak instagram twitter or blog, Hp sangat penting kot untuk menghubungkan silaturrahim yang terbina antara kita. 

Haihhhh




Memangla tapi ang tak pernah tak jawab call aku kot 
since aku susah gila nak habiskan kredit untuk orang lain 
other than parents aku...
Where'd you go..?


No comments:

Post a Comment