Saturday, August 13, 2016

..:: Pendek Akal ::..


 Aku ada satu perangai yang membimbangkan ramai orang
Okay.. at least few people yang concern pasal aku?
Aku jenih cepat salahkan diri sendiri
To which benda tu sometimes memakan diri sendiri
Sebab apply salah tempat 
Contohnya minggu lepas ada meeting alumni
Aku bendahari so ustaz minta aku bentangkan penyata kewangan semasa
Aku dah tuleh betul dah part kredit and debit
Then ada sorang kakak ni kata aku salah
Then before bentang aku pun announce la kata aku salah
Balik bilik aku cerita la dekat roommate 
Aku cakap aku rasa loser dah pernah jadi bendahari few years back
Tapi still buat salah debit kredit pun tak ingat mana satu
Roommate aku tepuk dai
Then cakap aku salah sebab senang sangat nak rasa orang betul

Haaaiiihh
Sv aku pun kadang-kadang dok potpet benda yang sama
Yala dalam viva voce kalau buat perangai macam ni memang habehla
Bila la nak grow up Mimie
Hmm


No comments:

Post a Comment