Friday, July 8, 2016

..:: Confessions ::..





Raya maren dulu aku dapat mesej raya dengan screenshot di atas
To whoever you are which might be a dorky lady or a silly guy
yang saja-saja nak prank aku di hari lebaran ni 

firstly, ang eja nama aku salah

secondly, aku tak pernah layan usm confession di waktu lagha aku

thirdly, ada beza suka, admire dan cinta
love is a strong word
Well I just exist somewhere in a corner of the world, standing there and breathing
doing nothing for the sake of any specific soul (stranger)
and tetiba ada orang claim ada that kind of feeling kat aku
hmm.. tak logik tahap giga, I know
so please do some research before boldly write 'jatuh hati'


Aku saja rajin menuleh pasai benda ni sebab
nak ceritanya aku layan ja benda-benda tak serious, melawak-melawak ni
sebab semalam masa beraya dengan geng matrik ada yang kata

"Weh muka garang pun ada yang berani ka nak buat lawak?"
-muslimat

"Weh ang berani kata dekat k.faizah lagutu, cuba ang try kata kat k.mimie pulak faiz? Dengan k.mimie terus diam."
-muslimin

Aku takdakla sedingin iceberg di lautan
It just that most of the time aku memilih manusia dan situasi untuk ekspresskan kebengongan aku
Haha
Tu ja aku nak potpet pagi ni


SHRMZB






No comments:

Post a Comment