Monday, October 23, 2017

..:: Happy 26th Birthday Mimie ::..


Assalamualaikum & hye

AlhamduLillah hari ni ada rezeki nak post 2 entri dekat blog
Kalau yang sebelum ni pasal thesis, yang ni pasal cinta
uhuk uhuk

AlhamduLillah makin aku tua ni abah aku makin 
caring and loving dekat aku
Maybe sebab anak dara dia makin straighforward so
Dia tak mau ketinggalan dalam nak mengekspresikan cinta

Pagi-pagi tadi abah call sebab nak wish birthday
siap buat lawak lagi ingat yang ke 21
Abah aku bukan jenih peramah ok
so kalau abah buat lawak, itu bermaksud 
abah sangatlah berusaha untuk membahagiakan
his only daughter
AlhamduLillah, I'm so happy and grateful to have abah in my life


Ok now to avoid me myself got homesick attack
let's throwback to this post



Ni wrapping paper hadiah yang lawaaa bangett



Instead of a card, I got a book of birthday wishes




Yeahh best friend aku amatlah kreatif & girlish seninya
Dia selalu bagi benda pink pink dekat aku
Sebab dia tak mau aku lupa jati diri sebagai seorang perempuan
pfftt

Btw, even dah text and cakap tadi still nak say 
Thank you bae sebab karang buku sebuah, bagi hadiah-hadiah, nyanyi happy birthday tadi and yang paling penting..





Thank you for coming into my life, and never left.
You have no idea how grateful I am to have you as my best friend.
Let's be best friend till Jannah!


May Allah bless




No comments:

Post a Comment