Saturday, August 5, 2017

..:: Trust ::..


Assalamualaikum & hye


Harini aku saja nak melampiaskan rasa di jiwa
Wakaka
Ok sebelum tu nak habaq siap-siap ni adalah frekuensi
dimensi channel seorang Mimie yang dah berumur 26 tahun
yang masih lagi hidup dengan dilemma-dilemma yang membelit jiwa

Sebelum tu, budak Mimie ni aware ja
Hidup ni ujian

Seriously aku rasa aku dari Pluto
Aku bukan dari Venus or Marikh
Perempuan selalu cakap lelaki ni jahat
Tak boleh dipercayai

Aku sebagai perempuan nak cakap,
I'm fighting for gender equality here
Perempuan pun jahat
Tak boleh dipercayai

Maybe sebab aku ni jenih fancying sisterhood
ukhwah bagai
so sebab tu aku sensitif dalam hal ni
Masalahnya pasaipa aku lain dari orang lain?

Aku rasa it just because aku senang percaya orang
even aku personally rasa aku susah nak percaya orang
aku selective dalam nak memberi kepercayaan
so now I'm doubting myself

Because the people that I love and trust keep on hurting me
Aku rasa sakit sebab aku ingat depa paham aku
Tapi sebenaqnya tak..

So, good
Jangan nak kata aku dah susah nak percaya orang
Diri sendiri pun aku dah tak berapa nak percaya
Haha

Aku boleh lagi nak chilling if orang yang provok tu
makcik tepi jalan
tepi highway
or mana-mana

Tapi bila orang tu, orang yang rapat dengan aku
Yang aku percaya dia faham aku
Yang aku percaya dia
Yang aku sayang dia

Haha

I kinda speechless

I tried my best to understand your life,
your married life
when you didn't reply my texts
when you in silence
when you disappear from my life

And you just break my heart into the pieces
over and over again

I know, it's my fault
for being different than others
for loving you as one of the good companion

But yeah
Love require lots of sacrifices they said

So I just need to be more understanding



May Allah bless

No comments:

Post a Comment