Monday, July 10, 2017

..:: Wrap up battle ::..


Assalamualaikum & hye

AlhamduLillah my best buddy yang tak reply mesej sampai aku meroyan hari tu dah reply mesej
Even things still tak macam dulu kala
But still better la dari takdak langsung kan
  So aku pun dah tak meroyan pasal tu

Aku ada benda baru untuk diroyankan
(This life, (hu)man..)
Cuak tahap dewa tak tipu
Cena nak bagi tak lupa benda yang aku nak cakap?
Cena nak bagi tak terkaku sebab nervous sangat?
Cena nak bagi aku boleh jawab semua soalan dengan tak merapu?

(Hu)Mannnn

Seriously aku jeles tengok budak-budak muda yang tangkas di atas pentas
(ya, my kpopopopop thingy)
Takdak stage fright langsung ka depa ni?
Mana dapat confidence to the moon and back tu?
Kecik-kecik dulu makan apa?

Aku ni dahla tak bijak mana
Selalu bagi SV aku down dengan aku
Dah tu not a good public speaker pulak tu

Aku doakan Allah sabarkan SV aku tu banyak-banyak dengan aku
Nak penutup dah ni


Do your very best Mimie
Do it Lillahhitaala
InsyaAllah
Allah will help you till the very end

He brought you there
And He will never leave you alone

Himnae!!

:)














No comments:

Post a Comment