Sunday, July 30, 2017

..:: AlhamduLillah ::..


AlhamduLillah tahniah to you Mimie!!!
I am very proud of your achievements
Totally berjaya or half berjaya or tak berjaya
tu semua belakang kira
Yang penting you've tried your best
Alaa macam tak besa tak menang kahh

You were so dull and gloomy after viva
Kira cuaca tu asyik nak storm then heavy rain ja
Kadang-kadang storm tak dak pun tetiba heavy rain teruih
Haha
So poor of you
Memang ada yang bangga dengan aku
Tapi seriously aku emotionless
yang membawa kepada speechless
dan listless

So aku down
Everytime call mak
Mak cakap

"Muka tu bagi manis sikit. Lupakan dulu kesedihan yang melanda."

Seriously cena nak lupakan?
Ni seriously lagi sakit dari &%&%*^$%^

Then aku pun tryla lapangkan dada
Well aku selalu fail
So selalu jelas terpancar muka poker face
tak pun sombong nak mamps

Padahal orang tak tau otak aku tengah serabut
Hati aku tengah sakit
Sobs

Tapikan 
Allah hadirkan orang-orang yang bawa rezeki untuk aku
Orang-orang yang ikhlas nak tolong aku

"Maka nikmat Tuhanmu yang manakah yang kamu dustakan?"


Dari semalam lagi kot
Tak putus-putus rezeki masuk
I love food and sleep so much so..
Yeah..

They bought me lotsss of foods!
AlhamduLillah
Orang dok asrama ja paham feeling ni
And aku terdampar di asrama dah 13 tahun kot
Ok takdak la sebab tu ja
Depa study thesis aku jugak semalam
And aku dapat buku dalam wishlist aku jugak
Heol daebakk

I am so grateful that Allah has bless me sincere and good companions
Including you
My loyal reader
The ultimate reason why I create this blog since 2010
The one who promise to grow to be a better and a mature person 
and to grow old (wkwkwk) with me

They are really good companions
Ni wasiat
Kalau nanti aku mati dulu and ang rindu aku,
pi la dekat depa
and layan la depa dengan baik
insyaAllah ang kurang sikit rindu aku
fi hifzillah bae~












No comments:

Post a Comment