Saturday, December 3, 2016

..:: OLD ::..




Well I have 4 other '91 liner cousins
3 boys and 2 girls (including me)
One of them is married and has a kid already
the girl one is just married
another 2 boys are currently in a serious relationship
(tunggu masa ja nak nikah)
and finally, me
Only Allah knows what's going on with my life
Seriously..

Sambil busy-busy tu aku lari balik kampung jugak sat
sebab nak tunaikan hak kepada saudara iaitu hadiri kenduri kawen
So tadi sebelum pi kenuri aku snap gamaq dengan anak-anak menakan aku






I look like a mother of three
Like seriously cepat gila masa berlalu aku dah 25 tahun 1 bulan 10 hari
Aku rasa macam baru ja excited tunggu sepupu balik kampung time raya
Celik-celik mata ja main sampai pejam mata balik
Tetengok semua dah pakat-pakat kerja
Dah nak kawen
Dah settle kawen
And dah ada anak pun

Hmm



No comments:

Post a Comment