Saturday, January 28, 2017

..:: Happy Korean New Year ::..



Annyeong~~~


Happy Korean New Year to all my imaginary best friends and fellow friends!!

Kepada group best friend aku, 
mohon jangan disband
since la ni dah makin banyak group lama disband due to many reasons

So hampa, please jangan disband
Paling ceroi tunggu sampai aku grad PhD ka haha
Ok pa, ada ja group legend yang dah 18 tahun still active

Aku seriously boleh hidup tak tengok kdrama
Tapi it's kinda tak best tak dak kome
pfft

Seriously la bukan semua orang ada talent & persistence
Dah tu.. teamwork the best kot
Terharu naik jealous aku tengok huhu
Jeles tapi tak mau kome disband
Hahaha
Besala, confusion dengan perempuan mana boleh dipisahkan


Aku teringat conv aku dengan adik lab minggu lepas-lepas



Aku : Kak Mimie tengah sedih. Tengokla group ni. Depa berjuang ramai-ramai.             Bukan sorang-sorang. 

El    : Kak Mimie pi la tubuh band baru. Haha. Kak Mimie kena tengok Siti                    Nurhaliza. Dia takdak band. Dia nyanyi sorang-sorang.



Lulz
Thanks El sebab layan K. Mimie yang 4 tahun lagi tua meroyan
Tapi serious la..
Best apa kalau postgrad boleh buat projek in group
Takdak la kena hadap segala labwork, writing, presentation sorang-sorang 
Pfftttttttt



So kome, hargailah keberadaan member di samping kome
Walau dah muak ka fed up ka 
Sebab kita tak tau sampai bila ja kita boleh hadap muka tu


Selamat makan sedap-sedap di samping family
Aku makan maggi ja kefe tak bukak





No comments:

Post a Comment