Monday, January 2, 2017

..:: Bromance ::..



Assalamualaikum & hye


So welcome 2017
Ada banyak perkara dah berubah but still satu perkara ni tetap setia di situ
The true friendship that I treasure now and then

Few days lepas aku dalam keadaan emo atas sebab-sebab tertentu
Aku hadapi kelemauan dan kemalasan berpanjangan
Dan aku asyik meroyan dekat Aishah
Aku tengok gambaq boy band yang aku fancy tu buat group hug every year start dari tahun 2011
I was like

...Nak buat group hug dengan old buddies jugak...

Then Allah takdirkan Aniyah kidnap aku keluaq dari pulau
And we were having fun for 2 days and 1 night!

AlhamduLillah for those memories, foods, and everything
They are such a good buddies now and then
Yang paham aku sayang Aishah lebih wakaka
Yang paham aku ni jenih unik sikit

I pray the best for them 

May Allah bless






No comments:

Post a Comment