Sunday, February 1, 2015

..:: Master yang berliku ::..



S : Apa perasaan cik yang sedang menyambung pengajian ke peringkat      
     master?

J : AlhamduLillah. Bercampur baur. :')

S : Err.. Cik kurang menjawab soalan. Saya mamarazi dari majalah X. Nak
     hapdet berita terbaru tentang cik ni. Mohon cik beri kerjasama dengan
     menjawab soalan saya secara jujur dan ikhlas.

J : Ok. AlhamduLillah.. still alive at least. Even di hadapan saya nampak jalan
    yang bersimpang siur dan penuh liku ranjau dan berbukit bukau untuk didaki,
    biawak sebesar buaya, kera satu kontigen dan binatang-binatang lain yang
    menunggu di tepi or tengah jalan tu, insyaAllah, pertolongan Allah akan    
    sentiasa ada untuk saya. Saya yakin. Kan Allah dah kata, bersama kesulitan  
    itu ada kemudahan? Am I right? =)

S : Err.. Ya.. Hehe.. Ada apa-apa pesanan terakhir cik?

J : Em.. buat adik-adik,sahabat seusrah dan geng degree, I miss you guys for
    the sake of Allah. Let's keep on striving for Allah's blessings. Fi hifzillah. =)




: Locker Fiqa & Mimie
Pic credit to Diyanah :D




2 comments: