Tuesday, May 1, 2018

..::Mimiestar in KL::..


Assalamualaikum & hye

This is an appreciation post actually
Aku nak tulis di sini so that in the future aku ingat
perkara-perkara yang aku patut ingat
Mohon jangan lupa diri & sedaq diri selalu

Aku nak buat video macam JK buat G.C.F in Tokyo tu
Tapi, jangan kata nak buat pun tak reti, tak dak camera canggih,
nak amik video masa jalan-jalan pun aku tak berdaya
wakaka

So atas semua alasan-alasan itu makanya
aku up la satu entry pi jalan-jalan jumpa bff aku
Tajuk pun cringe gila konon nak tiru G.C.F in Tokyo
Pfft
Lantakla even aku finally admit to my self about something
Aku sebenaqnya clingy macam JK even from the beginning
aku nak jadi baik macam JM
Double pfft

Tapi seriously gue teringinnn bangett nak buat video macamtu
Bukan saja-saja nak tiru or romanticize things
I really want to compile the memories in the best way
Tapi apakan daya, Allah Maha Adil
Allah tak bagi semua orang ada capability yang sama
Atas banyak sebab yang kita tau & tak tau





So I start with the first night
I really thank Faiz as much as you do
AlhamduLillah we had fun since aku dah lama tak jumpa dia
(Even though tak selama aku tak jumpa ang)
I know you're struggling so much to come to me
Been working for the whole day and presenting yourself in
your company's dinner some more
And then you're running to fetch me up
I know you're tired enough that day
Thank you so much for struggling for me





Thank you for the lovely toto, delicious nasi goreng & spaghetti,
ice cream, yoghurt, chocs, roti, cendol, tealive and all those yummy foods
AlhamduLillah kenyang aku sepanjang stay dengan ang





Thank you bagi pinjam sport shoes even ang tak suka kasut ang masuk pasir
Thank you tolong jemoqkan kasut and 
baju-baju aku yang ang jugak yang basuhkan
Rasa macam kena manja tahap tak berguna pun ada




Thank you includekan aku dalam plan geng Unimas ang nak pi Chiling
Thank you bawa aku pi trekking, mandi ayaq terjun & berkelah situ
Even aku dah selalu masuk hutan masa sampling but
this is totally new experience for me
Chilling at Chiling is daebak
Next time jom redah hutan lagi jom

Thank you bawa aku pi Jalan Tar even baru balik hutan
Thank you belikan parents aku ole-ole



Thank you sebab kotakan janji untuk dating dengan aku pi pesta buku
Thank you layan aku shopping, layan aku starstruck jumpa crush,
amikkan gamaq, tone down aku punya nafsu serakah shopping, belikan aku buku 




Thank you layan aku amik gamaq penuhkan memory space 
untuk tatapan bila rindu
Hiks cheezy I know lulz

I know I have to thank your family too
Thank you so much Pak cik Marzuki sebab terpaksa
amik cuti sebab saya.. Sobs
Thank you so much Mak cik sebab bagi restu!
Thank you brother and sisters for giving us the space
and time to hang out together 

Thank you very much for sacrificing your weekend for me
You've done a lot and everything is perfect for me
I appreciate every single thing that you did for me
I know I can't thank you enough
So I pray that

May Allah reward you and your family
with the goodness in abundance
Ameen 




Last but not least, thank you for coming into my life 
and never gone for these 9 years


"Close friends, that Day, will be enemies to each other, except for the righteous." 

Az zukhruf: 67


May Allah gather us among the righteous
Ameen



May Allah bless


사랑해 친구여!

No comments:

Post a Comment