Wednesday, April 26, 2017

..:: Thaqif Amin ::..








Tulisan arwah adik Thaqif yang diviralkan
Kalau betullah ni tulisan arwah,
ini menambahkan lagi kekaguman aku pada budak
yang beumur 11 tahun ni

Umur 11 tahun tapi iman penuh di dada
Kena torture teruk pun takdak kata-kata kesat yg dikeluarkan
Bahkan hanya doa yg mempunyai kata-kata indah terus dipohon
Kebergantungan kepada Tuhan yang jitu

Masa umoq 11 tahun aku tak reti nak doa
dengan ayat-ayat yang advance macamtu
Apatah lagi nak quote hadis dekat mana-mana contengan

Seriously, selama 26 tahun aku hidup
pernah ada fasa kena torture dan ditindas
tapi malangnya aku langsung tak behave macam arwah
Aku rebel, meroyan, down, lebih dari adik Thaqif
Malu kot


Hmm..
Semoga Mimie dapat pengajaran dari kisah adik Thaqif Amin


Al Fatihah






No comments:

Post a Comment