Friday, April 28, 2017

..:: Girl crush ::..


Assalamualaikum & hye

Tadi aku online FB dan nampak girl crush aku share video ni





Ehem.. okay ustazah ni pun girl crush aku jugak
Tapi that lady is kinda my current ultimate girl crush
Dia budak sekolah aku dulu
Sama umoq
La ni keja as cikgu English
(Hai ticer!!! :p)
A married young woman

Dia memang stok-stok gadis cun
Dulu aku tengok dia as perempuan lawa yang bijak dari aku
La ni.. heee

She's wayyyy better than stok-stok perempuan Korea yang aku admire
Dia cantik berwajah flawless
Lembut ja raut wajah tu
Sejuk mata memandang

Ok that's it
Tak boleh melayan sangat aku punya admiration dalam bab ni
since aku ada potensi untuk karang ayat berkajang seriously

Dia pandai masak
(Tengok dekat ig)
I think she's a good ticer
(Tengok dekat FB & ig)
Hee.. sure aku pay attention gila dalam kelas dia
(if I were her student. lol)

Dia jenih pendiam dengan orang luaq
Wallahualam dengan orang yang rapat dia potpet ka dak
Haha
And yeah diam tu lagi baik dari cakap banyak mengutuk mengeji orang
or paling kurang menyakiti hati orang


Aku start suka dia since few years back
Tak ingat la bila exact time tapi adala kot 3 tahun lepas?
Sebab time tu aku ada kesedaran pasal 
perempuan yang lemah lembut & sopan ni lawa
haha

It's kinda late Mimie.. Yeah

Orang lain maybe suka VivyYusof yang jual tudung harga beratus ringgit
or Neelofa yang cantik & kaya raya
(Well aku sebut depa ni since depa excellent SPM & cantik kahh)

Tapi bagi aku she's better than them
Tudung dia pakai pun memang betul-betul ikut syariat
even bukan stok-stok ustazah or daie milenia
Nak ceritanya aku suka la IS ni
hiks

Semoga awak terus menjadi isteri, anak, ibu dan hamba yang taat kepada Allah & RasulNya
Semoga awak terus menjadi pendidik yang solehah untuk anak-anak bangsa
Semoga awak dikurniakan zuriat yang soleh & solehah
ameenn





No comments:

Post a Comment