Saturday, November 27, 2021

aishah's territory

 Assalamualaikum & hyeeee


Sumpahla terkial nyaris nak kena block sebab terlupa password nak masuk blog sendiri 

Kahkahkah

Rasa terpanggil nak masuk blog sebab nak tunjuk harta karun yang dah bertahun tahun gue simpan 

Harta ni boleh jadi artifak peninggalan sejarah untuk gue mengenang kembali masa lalu bersama aishah

Aishah ni pesen suka menulis dari bercakap. Totally berlainan kutub dengan teman yang lagi suka bercakap dari menulis. So since teman ada blog suka benor la aishah tu mai singgah baca baca

Dia lagi suka baca benda teman tulis dekat blog dari cakap dengan teman. Ate teman bukan rajin beghiye nak menulihnye

Ok ok aku dah letih potpet so nah tengok ni 



Ok this kotak ada barang peninggalan hang ja




Taraaaaa 
Antara masterpiece hang


Ni point of view bila hang buka kotak tu 



Ni antara karangan hang dalam buku tu 



Ni wrap hadiah birthday aku yang ke 19
Apeni bleach19 bagai

Banyak lagi nak bongkarkan tapi tak manis pulak nak letak banyak banyak sini

Kang bakal mak mertua hang baca tak pasal dia suspicious, biar bethol budak aishah ni sayang bebenor dia ke budak mimie tu

*semoga bakal mak mertua hang tak jumpa blog aku*

Anyways thanks to limited internet coverage aku pun malaih nak tepek banyak banyak dah

Till we meet again (here) insyaAllah

fi hifzILLAH aishah

xoxo











No comments:

Post a Comment