Monday, September 25, 2017

..::B,S&T::..






Assalamualaikum & hye

Ni 2nd note yang sangat bermakna dari Fiqa
Nak tau 1st note yang mana happy digging
range masa aku post note tu most probably 2 or 3 years ago
haha

I'm very grateful to have bunch of people who still believe in me
alhamduLILLAH :)

Izinkan aku nyanyi BS&T seround


My blood, sweat and tears

My last dance
Take it away
My blood, sweat and tears
My cold breath
Take it away
My blood, sweat and tears

Even my blood, sweat and tears

Even my body, heart and soul
I know that it’s all yours
This is a spell that’ll punish me

Peaches and cream
Sweeter than sweet
Chocolate cheeks
And chocolate wings
But your wings are wings of the devil
In front of your sweet is bitter bitter


Ok tak larat nak nyanyi sampai habeh
Tapi saja aku nak mark this date
Untuk tatapan muhasabah akan datang

So that nanti kalau ada rezeki aku ada kuasa, 
aku tak salah guna kuasa aku
Setia dengan kebenaran always please

Jangan dok buat malu kaum sangat dok play as victim
so sudden just because you want to escape
Jangan dok simply cari scapegoat sebab nak tutup kesalahan sendiri
Attitude tu, jaga
As hamba Allah
As orang yang diberi kuasa
As perempuan

Kalau down, ingat Allah is always there to raise us up
Kalau betul kita teraniaya pun, 
just brace ourselves and keep on striving

And jangan sesekali lupa diri
Bila diri tu hamba, buat cara hamba

Ingat tu Mimie
Sabaq sikit ja even aku pun taktau how sikit is sikit
Sebab RASULULLAH SAW cakap mati tu dekat
So insyaAllah tak lama la nak sabaq tu pun





#bloodsweatandtearsjourney


No comments:

Post a Comment