Friday, May 9, 2014

..:: Tuhan.. jagakan dia ::..




Hanya dirimu yang ku cinta

Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna

Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan jagakan dia

Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Walau ku tahu kau takkan sempurna

Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan jagakan dia

Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia

Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia

Dia kekasihku kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku


Motif Band - Tuhan Jagakan Dia



She's the one yang been there
Whenever I cant spill to mak sebab takut mak over bimbang
She's the one yg selalu lend the ears
lend the eyes
lend the mouth too
ehehh

Yang behave macam kak long bila diri ini buat perangai
Yang steer diri ini balik bila melelong 
Yang tak jemu ajak diri ini bersabar walau apa pun yang terpikul di bahu
Yang ajak buat baik sama-sama supaya dapat raih redha Allah
Yang ajak berusaha sama-sama supaya dapat syurga Allah
Yang ajak pulun sama-sama supaya dapat bahagiakan mak abah
Yang sangat dirindui apabila diri ini terpisah darinya


AlhamduLillah
Terima kasih Allah
Kerana pinjamkan dia lagi utk diri ini
Kerana berikan masa lagi utk dia dan diri ini

=')






No comments:

Post a Comment